søndag 10. januar 2010

V5 tips til Drammen 11.01.2010

Kveldens løp kan gi store utbetalinger, jeg har en banker som jeg har veldig stor tro på.


v5-1:
Varmblods.
2100 m. Auto.
Den første avdelingen synes jeg er veldig åpen. Jeg vil ha med meg 6 hester som jeg har størst tro på her, mens jeg tar med alle på mitt store forslag. Min favoritt i løpet blir 6 High Chanel. Hun sto på fint til annen bak gode Dynamic Prospect 15/12. Fulgte opp med en sterk seier fra dødens sist. Har en formkusk i form av Ole Johan Østre i Sulkyen. Har en meget god vinnersjanse. 5 Fame Royal har møtt bedre hester enn det hun møter denne gangen, går jevne fine løp, er en outsider her. 1 Ypsilon Echo mener jeg hadde hvert på trippelen ute galoppen sist. Står meget fint til her, er ganske god fra start, så tet eller rygg leder kan slå godt ut. Trener Øystein Kruse er en trener som har knallform på hestene sine. Obs Obs. 10 Mr. Norway ble for hissig bak bilen sist, kommer visst til å gå med åpent hodelag eller med draskylapper denne gangen. Feilfritt mener jeg han er aktuell i dette løpet. Jeg vil også se litt opp for 9 Nasty Speed ( god sist etter pause, pluss Solberg opp nå) synes hun skal regnes veldig tidlig, mitt drag i løpet. Tar også med 11 American Sine Som er en ok hest som kommer ut etter pause. Aktuell med klaff. Jeg vil ha med alle hestene på mitt store forslag. Men min favoritt heter 6 High Chanel.
V5-2:
Kaldblods.
1700 m. Auto
I denne avdelingen så går jeg for 3 intressente spillbare hester. Jeg tror mest på 2 Møjmix som kommer ut i dette løpet etter en lang pause. Han er veldig rask ut, spor og distanse ligger til rette for Bokli Balder sønnen her. Markert til nå som ett 4 valg markert kun på 4%, spennende. 7 Brenne Junior som holdt greit unna fra tet sist på klosterskogen. Vallaken viser utvikling for hver start, jeg tror han kan ha en lav 31 tid inne. Feilfritt helt klart i toppen. 6 Skogli Jenta synes jeg var veldig god sist etter lang pause, vant suverent da, møter bedre hester i dette løpet, men etter løpet sist så velger jeg å tro på en ny fin mulighet. Har mer å gå på. Skal man ha med andre på bongen så skal man se opp for 3 Lykke Mio som har vunnet to løp etter lang pause. 5 Nebbenes Eldi som ikke fungerte i V75 sist, men i dette løpet møter hun hester hun skal være på høyde med, sprint er en fordel. Tror det holder med disse 5.
V5-3:
Varmblods.
1700 m. Auto
Jeg tror mest å 4 hester i dete løpet. 1 No Limitation blir min knappe favoritt. Jeg synes alt ligger til rette for Truls Glittum i dette løpet. Med tanke på sporet, distansen så kan hun knapp få bedre løp enn dette. Leder trolig hele veien. 8 Victory Bone tror jeg er hesten med størst kapasitet i feltet. Jeg mener at hesten skal få godkjent for løpet sist. Har veldig fin form, står i ett dårlig spor her, men kommer han seg ned i en fin posisjon, så skal han regnes, men det må selvsagt løse seg. 5 Fighting Queen er ett spennende drag i løpet. Synes hun skal krysses tidlig. Tar også med 2 Farmer Tail som har møtt bedre hester i det siste, står fint til, pluss har en god kusk. Videre så skal man bare krysse av for 9 Filurinden (fin oppgave,løp i kroppen) luring. 11-3 skal videre tas med for de som har råd.
V5-4: B1
Varmblods.
1700 m. Auto
Jeg synes dette er en spillenøtt i kveld. Jeg går frem i dette løpet å velger 5 Icora Annabelle som min favoritt. Var veldig positiv etter startgalopp sist i tøft V75 lag. Har i dete løpet helt riktig motstand. Uten galopp kjemper han om seieren. Solberg er en offensiv kusk, fin mulighet. Kan være en banker, men siden han kan galoppere så velger jeg å ta med 1 Gasman som kommer ut etter lang pause, har veldig fin kapasitet for seier, stor outsider etter lang pause. Kusken i mot. 2 Exotic Line Røpet fin kapasitet som unghest, er rask fra start , kan lede hele veien. Har gått ett fint prøveløp i følge Tom Erik Solberg som kjørte da. Kristian Malmin opp nå. Jeg velger å ta med to dypinger i løpet også. 11 Kendrick JR som går brukbare løp hver gang, kan være med langt fremme i dette løpet. Mitt drag i løpet er 4 Ringo Playmate som kan mye på en god dag. er en jevn og brukbar hest som kan kjempe om en trippelplass i løpet, ikke helt borte. Sprint passer bra.
V5-5: B2
Varmblods.
2100 m Auto
Her kommer min V5 Banker for kvelden: 3 Taylor Superb er den klart beste hesten i feltet. Har fått beste sporet. Sist ble det en sterk seier på Bjerke. Hadde en del stang ut i fjorårssesongen, men tjente nesten 200000 kroner. Trener Heisholt er veldig optimist. Jeg tror Taylor Superb vinner V5 A finalen. Takler alle baneforhold.
V5 -3B:
Varmblods.
1700 m Auto
Jeg velger å sette 2 Astronomy som min favoritt i løpet. Var positiv sist i ett meget oppjaget løp, jeg synes ikke hun møter avskrekkende motstand i kveld. Det er ikke helt umulig at hun kjemper i toppen her. 3 Imp har en perfekt oppgave her. Står nydelig til og har formkusken Østre i sulkyen. God sjanse fra tet. 4 Super Tomina er lynrask fra start, er en sprinter, men hva med formen, Har en del inne, møter også enklere motstand enn hun pleier. 7 Elken Jubilee skal passes synes jeg, lite Obs. Tar også med 1 Einar S.E som har vunnet to løp i karrieren, begge fra tet, leder dette løpet lenge. Fin mulighet.
V5-4B
Varmblods.
2100 m. Volte
Jeg sprenger feltet å bruker 5 hester i dette løpet, mens jeg tar med alle på mitt store forslag.
Min favoritt blir 6 Sugar W. Jeg synes han har en riktig oppgave her, har hatt pause, men ser veldig fin ut i trening sier Gunnar Austevoll, men samtidig trenger han kanskje ett løp før formen er der. Men jeg synes han bør vinne dette løpet. 5-8-1-11 tas med på mitt lille forslag. Men kryss av for alle på det store.
V5-5B
Kaldblods.
2100 m Volte
1 Trollmin Jenta bli mitt førstevalg i finalen i B-spillet. Var god i v75 sist, er forbedret med det løpet i kroppen, jeg synes hun har en fin oppgave her, kan sitte i tet tidlig. 9 Krem Eva har farten, men må også fungere, får hun det rette løpet da speeder hun veldig fort, min outsider i løpet. Draget mitt i dette løpet blir 8 Dag Vilja som feilet i v75 sist, hadde hvert i toppen ellers tror jeg, Jeg tror hun kan slå til her på sin fine form. Spennende synes jeg hun er i kveld. Pass også på hestene 4 Frisli Modi som helt klart møter tøffere motstand nå, men som må på alle bonger, er en vinnerhest. 2 Eld Mija har en fin oppgave her, men hvordan er formen? På sitt beste er hun mer enn god nok til å ta seg av dette feltet. Står for disse 5 på mitt forslag.
Her er mine forslag
Lite A forslag: 270 kr
1 Avd: 6-5-1-10-9-11
2 Avd: 2-7-6
3 Avd: 1-8-5
4 Avd: 5-1-2-11-4
5 Avd: 3 Taylor Superb
Stort A forslag: 1800 Kr
1 Avd: alle 12
2 Avd: 2-7-6-3-5
3 Avd: 1-8-5-2-9-11
4 Avd: 5-1-2-11-4
5 Avd: 3 Taylor Superb
Lite V5 B forslag: 135 Kr
1 Avd: 5-1-2-11-4
2Avd: 3 Taylor Suberb
3 Avd: 2-3-4
4 Avd: 6-5-8
5 Avd: 1-9-8
Stort B forslag: 1250 kr
1 Avd: 5-1-2-11-4
2 Avd: 3 Taylor Superb
3 Avd: 2-3-4-7-1
4 Avd: Alle 10
5 Avd: 1-9-8-4-2
Jeg ønsker alle sammen som vil følge mine tips lykke til

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar