mandag 11. januar 2010

Tips til Leangen tirsdag 12.01.2010

Her er mitt Forslag i A.B.C format til lunsjomgangen fra leangen travbane.


v5-1 1640 m. Auto

1 Mim Strøket

2 Varnt Har skuffet på slutten. Jager en liten premie C

3 Living Shadow Var Ok etter hindringer sist. Er i fin form. En garderingshest B

4 Golden Safire Synes jeg er på gang og står spennende til. Min favoritt i løpet A

5 Je Viens Har vært svak. Dette går nok ikke her heller. D

6 Mama`s Jack Fin form. Kan lede hele veien. Liten Outsider B

7 Alvin Ace Synes jeg viser veldig lite. Liten premie kan det bli C

8 Prime U.S. Har skuffet flere ganger nå. Liten gardering synes jeg B

9 Face The Tribunal Har vært svak. Kan snuse på en trippelplass C

10 Cassius Hall Synes jeg har skuffet litt et par ganger nå. Beste hesten, men formen B

Min rank: 4-10-3-6-8-7-9-2-5


v5-2 1640 m. Auto


1 Mayborn Queen Viser veldig lite. Er for tøft ute i dette løpet D

2 Giant Will Vant fra tet nest sist. Litt på det jevne sist. Garderingshest. B

3 Trendmaker Blek sist. Var bra før det. Outsider C

4 May B. Night Startrask hest som scorer mye på det. Lite OBS B

5 Sunrise Valley Er ikke i sin beste form. Premie er bra. C

6 First Rolls Var bra sist. Ikke helt borte i dette løpet. B

7 Forgotten One Viser ingenting. D

8 Justaminute Ok sist. Nær trippelen da, ikke borte her B

9 Naipin Surprise Var god i på lørdag. Vinner igjen. Banker! A

10 Hey Ho Let`s Go God sist fra dødens. Har fin form. Førsteutfordrer. B

Min Rank: 9-10-8-6-4-2-3-5-1-7


v5-3 1640 m. Auto


1 Årøyprinsessa Er tøft ute. Premie er veldig bra. C

2 Trotting Queen Tøft ute. Jager premie. C

3 Tanita`s Breed Dette blir for tøft D

4 So Lovely Står perfekt til her. Outsider. B

5 Janinah Strøket

6 Tamindian Flyer Har skuffet i det siste. Langt fremme på en god dag. B

7 Living Boy Er ikke i form. Premie er bra. C

8 Sweety Augustinu Var positiv sist. I fin form. Strekes tidlig B

9 Mr. Brunell Dårlig sist, formen er fin. Fin kapasitet. A

10 Lisa`s Monet Vant etter pause sist. Kan legge på til 2 strake. B

Min Rank: 9-8-10-6-4-7-2-1-3


v5-4 1640 m. Auto

1 Mr. Jennyson Rask ut. Riktig distanse. Leder lenge B

2 Ziriumzam Har skuffet. Best mulig premie C

3 Flying Princess Fast nest sist. Hindret sist. Kan være en fidus B

4 John Palema Går på det jevne. Trippel er bra C

5 Cronion Avsluttet bra sist. Er i bra form. Skal regnes B

6 Be My Banker Ok sist. Bra mulighet her. Min favoritt. A

7 Tamburin Jager kun premie. D

8 Xbox Hornline Treer fra dødens sist. Brukbar form. Må strekes. B

9 Golden Jasmin Leter etter formen. kan være på trippelen C

10 Fill Joy Dream Usikker form. God på sitt beste. Outsider B

Min Rank: 6-8-10-1-3-5-9-4-2-7


v5-5 1640 m. Auto

1 Dell Charm S.R. I ok form, men synes løpet blir for tøft her. Premie C

2 Silver Tap Formen? Står prima til. Leder hele veien A

3 Quai Du Chene Kapabel, men veldig usikker. Feilfritt på trippelen. B

4 Laban C.N. Jevn og flink hest. Står fint til. Skal på bongen. B

5 Ducat W.L. Skuffet sist. God nok på sitt beste. Bør krysses. B

6 Sno Long Boys Flink treer fra rygg leder sist. Trippel denne gangen. C

7 Helacs Maya Variabel. Tøft å vinne. C

8 Eisi Diezel Avslutter bra hele tiden. sporet trekker ned. C

9 Thai Extreme Har et veldig fint løp her synes jeg. I mot min favoritt B

10 Wilson Creation Er veldig bra på sitt beste. Formen er veldig usikker. Outsider. B

Min Rank: 2-9-4-10-5-3-6-8-1-7


Lykke til alle sammen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar